Ξενοφώντος 15A (7ος όροφος), Αθήνα, 105 57 Τηλέφωνο & Fax: 210 3229120 e-mail: pess@pess.gr
Συνάντηση του ΔΣ της ΠΕΣΣ με τον κ. Ιωάννη Παντή, Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας (6/3/2017)
*** ****
*** Πραγματοποιείται στη Λαμία στις 11 Φεβρουαρίου 2017 ημερίδα της ΠΕΣΣ με θέμα "Διαπολιτισμική Εκπαίδευση". **** Το Περιοδικό της ΠΕΣΣ ξεκίνησε – Περιμένουμε τις εργασίες σας στο periodiko@pess.gr **** «ΣΥΝΕΔΡΙΟ: Στιγμιότυπα – Οδηγίες για τα Πρακτικά»
Άξονες κρίσης
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (1-100) |
Προβληματική - Θεωρητικό πλαίσιο | Βαρύτητα (1-20) | |
Επαρκής αιτιολόγηση προβληματικής Προβλήματα που δεν έχουν μελετηθεί σε βάθος ή νέα προβλήματα. Τεκμηριωμένο θεωρητικό πλαίσιο. |
||
Μεθοδολογία έρευνας | Βαρύτητα (1-20) | |
Ευκρινείς ερευνητικοί άξονες ή/και στόχοι. Περιγραφή του είδους της έρευνας, της ερευνητικής διαδικασίας, καθώς και των τεχνικών συλλογής και επεξεργασίας των δεδομένων. Νέες ή διαφοροποιημένες προσεγγίσεις σε σχέση με την υπάρχουσα σχετική έρευνα . |
||
Ανάλυση δεδομένων - Ευρήματα | Βαρύτητα (1-20) | |
Επαρκής ανάλυση δεδομένων. Κατάλληλη χρήση ποσοτικής - ποιοτικής ανάλυσης. Τα ευρήματα χρησιμοποιούνται κατάλληλα ώστε να απαντάνε στα ερευνητικά ερωτήματα που έχουν τεθεί. |
||
Σαφήνεια και ποιότητα κειμένου | Βαρύτητα (1-20) | |
Σαφής περιγραφή του θέματος. Σύνδεση συμπερασμάτων με τους στόχους και τα ευρήματα. Οργάνωση και συνοχή του κειμένου. |
||
Τεκμηρίωση και σχετικές αναφορές | Βαρύτητα (1-10) | |
Επαρκής Βιβλιογραφική και Ερευνητική τεκμηρίωση. Σύνδεση αναφορών με το υπό μελέτη θέμα. |
||
Τεχνικά στοιχεία | Βαρύτητα (1-10) | |
Σαφής και κατανοητή έκθεση του προς διαπραγμάτευση θέματος. Πίνακες, Σχήματα και Αναφορές σύμφωνα με τις προδιαγραφές. |
||
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΡΙΤΗ | |
ΔΕΚΤΗ (81-100) | |
ΔΕΚΤΗ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ (61-80) | |
ΔΕΚΤΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ (40-60) | |
ΑΠΟΡΡΙΨΗ (<40) |