ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ «ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ»
Επανερχόμενοι στο θέμα των απαράδεκτων «Πιστοποιητικών Καθοδηγητικής Επάρκειας», για τα οποία σας έχουμε ήδη εδώ και πολλούς μήνες εκφράσει την αντίθεσή μας για τον τρόπο σχεδιασμού και υλοποίησής του και όπως αναφέρθηκε και στην 23-4-2013 συνάντησή μας :
Το Πρόγραμμα είναι αδιαβάθμητο, ταχύρυθμο, πρόχειρο, ελάχιστη σχέση έχει με τις ειδικεύσεις των Σχολικών Συμβούλων και στερείται εγκυρότητας.
2. Είναι αδιανόητο επιμέρους θεματικές επιμορφωτικές ενότητες ολίγων ωρών με κεντρικό άξονα τη διοίκηση να υπερτερούν δυνάμει προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών και οπωσδήποτε δεν μπορούν να χαρακτηρίζουν την «Καθοδηγητική Επάρκεια» ενός Σχολικού Συμβούλου, Φιλολόγων, Μαθηματικών, Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογικών Σπουδών, κτλ.
3. Είναι προδήλως αναξιοκρατική και μη έγκυρη η αξιολόγηση Σχολικών Συμβούλων από « διδάσκοντες - αξιολογητές » , αφού:
2/3
Α) Έχουν σε πολλές περιπτώσεις πολύ λιγότερα προσόντα από τους διδασκόμενους και αρκετοί δεν διαθέτουν Διδακτορικό.
Β) Ελάχιστοι έχουν Σπουδές σχετικές με το αντικείμενο του προγράμματος
Γ) Υπάρχουν « διδάσκοντες - αξιολογητές » οι οποίοι όπως «ομολόγησαν» σε διδασκόμενους Σχολικούς Συμβούλους, δεν ήξεραν το αντικείμενο εργασίας των Σχολικών Συμβούλων, κάποιοι παρουσίασαν αντικείμενα διαφορετικά από όσα προβλέπονταν, ενώ δεν λείπουν και οι περιπτώσεις όπου ζητούνται εργασίες σε θέματα που δεν αποτέλεσαν αντικείμενο διαπραγμάτευσης του προγράμματος.
Δ) Σχολικοί Σύμβουλοι «διδάσκουν και αξιολογούν» Σχολικούς Συμβούλους με τους οποίους θα είναι συνυποψήφιοι στις επόμενες κρίσεις, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.